במסגרת הטיפול הטרילותרפי אני משלבת מגוון כלים המייצרים חוויה טיפולית יצירתית וייחודית

טרילותרפיה

טרילותרפיה היא שיטה טיפולית מעשית העושה סינתזה בין מזרח למערב, אשר פיתח זן-מאסטר ניסים אמון. השיטה משלבת בין פסיכולוגיה מערבית לבין זן-בודהיזם ועושה שימוש בטכניקות שונות של עבודה רגשית ומדיטציה על מנת לפתור מצבי מצוקה נפשיים בסדרת פגישות קצרה. הטרילותרפיה מבחינה בין הראש - שהוא החלק החושב, האחראי; הרגש - שהוא החלק היצירתי, הרגשי; והאמצע - שהוא ה"אני" האמיתי, "בעל הבית". אנחנו איננו המחשבות או הרגשות שלנו. כשמופר האיזון והראש או הרגש לוקחים שליטה, נוצרים דפוסים אשר מתקבעים לסבל ארוך שנים. הטרילותרפיה באה להחזיר את האיזון שאבד ולפוגג את הסבל.

קרא עוד  

מיינדפולנס

מיינדפולנס היא היכולת להיות נוכח/ת, לשים לב למה שמתרחש כאן ועכשיו, ברגע זה ודקה אחר דקה, במקום לחשוב על העבר או לדאוג לעתיד. מחקרים רבים הראו את היתרונות הרגשיים והגופניים של נוכחות זו, ואת יכולתה לסייע בהתמודדות עם לחץ, חרדה ודיכאון. השילוב של תרגול המיינדפולנס בטיפול מאפשר לנו להאיר את חוויות חיינו בצורה עמוקה ומזווית אחרת, מסייע לבחון התנהגויות שאנו עושים "על אוטומט" ומהווה כלי שבעזרתו נוכל לטפח באופן מודע ומכוון את האושר שלנו.

קרא עוד  

צלילים מרפאים

קערות טיבטיות, singing bowls, הן פעמונים עתיקים העשויים מסגסוגת מתכות ייחודית המיועדות לריפוי, תפילה ומדיטציה. הקערות עשירות בצלילים עיליים ובמרקם עשיר של הרמוניקות. משך הדהוד הצליל של הקערות ארוך במיוחד, ומעביר אל הגוף רטט אשר בכוחו להשפיע עלינו הן ברמה הפיזית והן ברמה הרגשית. שילוב עבודה עם קערות טיבטיות בטיפול מסייע בבניית מסע מדיטציה עמוק וחווייתי, המשחרר את הראש ממחשבות וממלא את הגוף במוזיקה התואמת את המקצב הפנימי של הלב.

קרא עוד  

מדיטציה

מדיטציה היא תרגול מנטאלי המחזק את המנהיגות הפנימית של דמות האמצע. התעוררות וחיזוק ה"אני האמיתי" שלנו הוא הליבה והמהות של תורת הזן ולכן תרגול המדיטציה הוא אחד הכלים החשובים בעבודה הטרילותרפית. בזמן מדיטציה אנו לומדים להקשיב לגוף ולהרפות אותו, להקשיב לנשימה ולסביבה ולהביא נוכחות לרגע הזה. נוכחות זו מאפשרת לנו לקחת פסק זמן מהראש ומהרגש ולהתחבר אל האני האותנטי שלנו.

קרא עוד